bukan jodoh :)

salam....
hye blogger...
hmmm...aku,dia,aku,dia~
aku dengan dia dah xde ape2...
btw,bile aku saket hati...bile hati aku punah...
aku memang susah nak bebaik dengan orang..tapi,
bile dgn dia,aku rase macam lain...macam biase je...
nak kate benci,hmm tak dah pon...nak kate suke...biase2 je...
hmm...i mean...kalu jadi kawan tuh boleh la kot an....
first time in life aku....dye sorang laki yang aku mintak kapel..
ehem..mybe sbb sayang dye...tapi...dye tak membalas cinte aku...
dye layan  aku..macam tak ape2...hmm tak ape lah awak...
aku bukan memakse...kau... tapi kau yang bt aku terpakse memakse kau...

pegi skolah aku msg kau..dekat skolah aku msg kau..balek skolah pon aku msg kau..
tapi time2 tuh kau tido an...aku relax,aku tggu je kau....tapi kau bt aku tak wujud an...
dengan alasan nak aku study...ye,tawo,aku spm taun nieh...tapi tak boleh ke kau balas la
yang mane2 msg aku tuh... balas suh aku g study ke..hmm...
aku tawo,aku jenis tak matang,,,.
aku suke laki layan aku macam budox2..hoho....
entah la...lagipon,,,kau hancur an hati aku dengan perkataan "ya...memang saye mengaku sye jujur dgn
awak,,sye layan awak macam tu sbb sye kecewa dgn awak..."
uh **** kau kecewe sbb aku tak boleh jumpe kau?hmmm...
kalu kau kecewe sbb aku tak nak jumpe kau tak pelah...tp...
sbb aku tak boleh...errrr,,,,,xpe lah...bukan jodoh kite an...
ko happy lah kat sane eyk...kau yang pilih ,kau yang tetap an..
wiwit..



p/s:perempuan baik untuk lelaki yang baik.
     lelaki baik untuk perempuan yang baik

No comments:

Post a Comment